Гарантія

1. Ремонт/повернення товару за гарантією

Ремонт

Якщо товар вийшов з ладу – ви можете звернутися до сервісного центру за безкоштовним гарантійним обслуговуванням. Ремонт надається лише офіційними сервісними центрами.

Умови отримання безкоштовного гарантійного обслуговування:

  • Товар не має слідів фізичного впливу;
  • У вас на руках є заповнений фірмовий гарантійний талон;
  • У вас на руках є чек;
  • Термін гарантійного обслуговування не минув.

Термін гарантійного обслуговування встановлюється виробником!

Повернення

Якщо товар не підлягає ремонту – сервісний центр видасть висновок про неможливість його полагодити.

Умови гарантійної заміни товару або повернення коштів:

  • Наявність безпосередньо товару;
  • У вас на руках є висновок сервісного центру;
  • У вас на руках є чек

Доставка товару до магазину здійснюється за рахунок покупця!

2. Гарантійний талон

На момент покупки ми видамо вам гарантійний талон від магазину Domovik. Цей талон, як і чек, є підтвердженням придбання техніки у нашому магазині та фіксує дату продажу.

Через 14 днів після покупки вам необхідно проставити печатки у фірмовому гарантійному талоні в нашому офісі. При собі достатньо мати гарантійний талон від магазину та фірмовий гарантійний талон (лежить у коробці з товаром).

Проставляти печатки у фірмовому гарантійному талоні через 14 днів не обов'язково. Це можна зробити у випадку якщо техніка вийде з ладу.

3. Обмін та повернення товару

Якщо з якихось причин товар вам не підійшов, ви можете повернути його або обміняти на аналогічний протягом 14 днів.

Умови повернення:

  • товар не був у використанні. На ньому немає слідів використання або фізичного ушкодження (подряпини, вм'ятини, сколи, потертості);
  • упаковка товару повністю ціла
  • комплектація товару не змінена

Для оформлення повернення товару заповніть, будь ласка, цю форму або зв'яжіться з нами

4. У яких випадках гарантія не поширюється

У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено, якщо:

  • пошкоджено гарантійні пломби;
  • товар був пошкоджений внаслідок навмисного впливу;
  • порушено правила експлуатації, описані в інструкції;
  • товар ремонтувався раніше не авторизованим сервісним центром;
  • серійний номер стертий, змінений, пошкоджений або невідомий.


Гарантійне обслуговування не поширюється у таких випадках:

  • природне вичерпання ресурсу;
  • ушкодження внаслідок стихійних явищ;
  • пошкодження внаслідок стрибків напруги в електромережі;
  • пошкодження внаслідок використання товару не за призначенням;
  • товар підключали до інших виробів.