Гарантія
1. Ремонт/повернення товару за гарантією
Ремонт
Якщо товар вийшов з ладу – ви можете звернутися до сервісного центру за безкоштовним гарантійним обслуговуванням. Ремонт надається лише офіційними сервісними центрами.
Умови отримання безкоштовного гарантійного обслуговування:
- Товар не має слідів фізичного впливу;
- У вас на руках є заповнений фірмовий гарантійний талон;
- У вас на руках є чек;
- Термін гарантійного обслуговування не минув.
Термін гарантійного обслуговування встановлюється виробником!
Повернення
Якщо товар не підлягає ремонту – сервісний центр видасть висновок про неможливість його полагодити.
Умови гарантійної заміни товару або повернення коштів:
- Наявність безпосередньо товару;
- У вас на руках є висновок сервісного центру;
- У вас на руках є чек
Доставка товару до магазину здійснюється за рахунок покупця!
2. Гарантійний талон
На момент покупки ми видамо вам гарантійний талон від магазину Domovik. Цей талон, як і чек, є підтвердженням придбання техніки у нашому магазині та фіксує дату продажу.
Через 14 днів після покупки вам необхідно проставити печатки у фірмовому гарантійному талоні в нашому офісі. При собі достатньо мати гарантійний талон від магазину та фірмовий гарантійний талон (лежить у коробці з товаром).
Проставляти печатки у фірмовому гарантійному талоні через 14 днів не обов'язково. Це можна зробити у випадку якщо техніка вийде з ладу.
3. Обмін та повернення товару
Якщо з якихось причин товар вам не підійшов, ви можете повернути його або обміняти на аналогічний протягом 14 днів.
Умови повернення:
- товар не був у використанні. На ньому немає слідів використання або фізичного ушкодження (подряпини, вм'ятини, сколи, потертості);
- упаковка товару повністю ціла
- комплектація товару не змінена
Для оформлення повернення товару заповніть, будь ласка, цю форму або зв'яжіться з нами
4. У яких випадках гарантія не поширюється
У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено, якщо:
- пошкоджено гарантійні пломби;
- товар був пошкоджений внаслідок навмисного впливу;
- порушено правила експлуатації, описані в інструкції;
- товар ремонтувався раніше не авторизованим сервісним центром;
- серійний номер стертий, змінений, пошкоджений або невідомий.
Гарантійне обслуговування не поширюється у таких випадках:
- природне вичерпання ресурсу;
- ушкодження внаслідок стихійних явищ;
- пошкодження внаслідок стрибків напруги в електромережі;
- пошкодження внаслідок використання товару не за призначенням;
- товар підключали до інших виробів.